Poniedziałek 16.09.2024 |
Zupa kapuśniak Placki drożdżowe z jabłkiem Sok |
Wtorek 17.09.2024 |
Zupa krem z białych warzyw z grzankami Nuggetsy, ziemniaki Surówka z kapusty pekińskiej |
Środa 18.09.2024 |
Zupa pieczarkowa z zacierką Klopsiki z indyka w sosie pomidorowym, ziemniaki Mizeria Serek |
Czwartek 19.09.2024 |
Zupa krupnik Spaghetti Baton
|
Piątek 20.09.2024 |
Zupa żurek z kiełbasą Pierogi z serem Mleczna kanapka |
REGULAMIN ZAKUPU, WYDAWANIA I ROZLICZANIA OBIADÓW W SZKOLE
PODSTAWOWEJ NR 3 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W PRZASNYSZU
- Proces zakupu, wydawania i rozliczania posiłków wyłącznie z wykorzystaniem systemu elektronicznego – aplikacja „Jem w szkole”.
- Loginy i hasło tymczasowe zostanie wysłany po dodaniu rodzica do systemu - (prosimy sprawdzić także skrzynkę SPAM na swojej poczcie elektronicznej i zachować pierwszą wiadomość).
Loginem do aplikacji nie jest email tylko fraza “rodzic+numer”. - W razie problemów z zalogowaniem się do konta można uzyskać informacje kontaktując się z Intendentem szkoły pod numerem telefonu: 602 768 612
- Do wydania zakupionego przez aplikację Jem W szkole posiłku upoważnia brelok z jednostkowym numerem, którym identyfikuje się osobę uprawnioną przy odbiorze posiłku i sprawdza status zakupionych i opłaconych posiłków.
- Dzięki operatorowi szybkich płatności tPay zamówienia i opłaty mogą być wykonywane 24 h na dobę 7 dni w tygodni i w czasie rzeczywistym informacje trafiają do Intendenta. Realizacja płatności obciążona jest prowizją 1% od realizowanej płatności np. przy kwocie 100 zł jest to 1 zł prowizji.
- Brelok pobiera się jednorazowo u intendenta - innym rozwiązaniem jest rozdanie breloków dzieciom.
- Rodzic po otrzymaniu breloka zobowiązany jest wprowadzić jego nr w aplikacji JEM W SZKOLE w zakładce TWOJE DANE zgodnie z przesłaną instrukcją pierwszego logowania .
- Brelok użytkowany jest przez cały okres korzystania z posiłków w stołówce szkolnej. Obowiązkiem jego posiadacza jest odpowiednie zabezpieczenie go przed utratą i zniszczeniem. W momencie rezygnacji z obiadów, zakończenia edukacji w SP 3 należy brelok zwrócić .
- Utratę lub zniszczenie breloka należy bezzwłocznie zgłosić Intendentowi, aby zapobiec wydania posiłku osobie nieuprawnionej
- W przypadku utraty lub zniszczenia breloka, Intendent po zidentyfikowaniu osoby uprawnionej wyda nowy brelok za opłatą 5 zł. W celu dalszego korzystania z wykupionych posiłków należy uiścić opłatę za wydanie nowego breloka.
- Zamówień i opłat za posiłki dokonuje się wyłącznie za pomocą aplikacji Jem W Szkole do 27 dnia miesiąca poprzedzającego wydawane posiłki np. do 27 stycznia składamy zamówienia i opłacamy posiłki na luty
lub rodzic może zamówić posiłki w dowolnym momencie z zachowaniem odpowiedniego wyprzedzenia czasu (3 dni) tak by stołówka szkolna mogła przygotować się na wydanie odpowiedniej ilości posiłków. Np. rodzic dokonując zamówienia w poniedziałek, może zamówić posiłek najwcześniej na piątek (wtorek, środa i czwartek są dniami wyprzedzenia na podsumowanie, zatowarowanie itp.)
Zamówienia posiłków można składać zgodnie z ustalonym przez szkołę wyprzedzeniem, które w aplikacji wyświetlać się będzie jako szary prostokąt z napisem ‘’Termin”.
- Za pomocą aplikacji można dokonać zakupu dowolnej liczby posiłków.
- Za pomocą aplikacji Jem W Szkole dokonuje się zamówienia posiłków, opłaca się ich koszt, zgłasza nieobecność dziecka w danym dniu, dodatkowo można zapoznać się z historią wpłat. Adres strony do zalogowania: https://app.jemwszkole.pl/.
- W przypadku nieobecności dziecka w szkole w dniu, w którym ma wykupiony posiłek w stołówce szkolnej rodzic ma możliwość zgłosić nieobecność dziecka za pomocą aplikacji Jem W Szkole, najpóźniej do godziny np. 8.30 tego samego dnia.
- Aplikacja automatycznie naliczy nadpłatę na koncie dziecka o wartości posiłków w dni z prawidłowo zgłoszoną nieobecnością.
- Nadpłata za zgłoszone nieobecności pomniejsza należność za posiłki w kolejnym zamówieniu wykonanym poprzez aplikację Jem W Szkole.
- Nieuzasadniona i niezgłoszona nieobecność na posiłku nie stanowi podstawy do zwrotu kosztów za niewykorzystany posiłek.
- W przypadku problemów technicznych z obsługą aplikacji „Jem w szkole” należy skontaktować się z pracownikiem szkoły pod numerm 602 768 612
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.11.2022 r.
- Uczniowie chętni do korzystania ze stołówki szkolnej zgłaszają się do wychowawcy klasy
- Opłaty z wyżywienie należy wpłacać na konto stołówki /do 10-tego dnia, za dany miesiąc/
- Nazwa odbiorcy: Szkoła Podstawowa nr 3 im. T. Kościuszki 06-300 Przasnysz ul. Orlika 48 /stołówka/
- W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem 29 752 49 29 (wew. 32)
- W przypadku planowanej nieobecności w szkole należy zgłosić ten fakt jeden dzień wcześniej
- W przypadku nieplanowanej nieobecności w szkole należy zgłosić ten fakt do godz. 8:30 danego dnia u intendenta telefonicznie: 29 752 49 29 (wew. 32)
- Odpisu za niewykorzystane posiłki dokonuje się w następnym miesiącu
- W przypadku niezgłoszenia nieobecności rodzic musi zapłacić za niewykorzystany posiłek
- Koszt obiadu ucznia wynosi:
- 6 zł x ilość dni przypadających w danym miesiąc
- Koszt obiadu oddziału przedszkolnego wynosi:
- śniadanie 3 zł , obiad 6 zł , podwieczorek 3 zł (x ilość dni przypadających w danym miesiącu)