Jesteś tutaj:
  1. Start
  2. Jadłospis

Jadłospis

 

Poniedziałek     25.03.2024

Zupa z fasolki szparagowej

Kiełbasa pieczona, ziemniaki

Surówka z pomidorów

Mus

Wtorek

26.03.2024

Zupa ziemniaczana

Klops wieprzowy, kasza bulgur

Ogórek kwaszony

Owoc

Środa

27.03.2024

Zupa żurek

Makaron z musem truskawkowym

Ciastko

Czwartek

28.03.2024

 

Piątek

29.03.2024

 

 

         REGULAMIN ZAKUPU, WYDAWANIA I ROZLICZANIA  OBIADÓW W SZKOLE

PODSTAWOWEJ NR 3 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W PRZASNYSZU

  1. Proces zakupu, wydawania i rozliczania posiłków  wyłącznie  z wykorzystaniem systemu elektronicznego – aplikacja „Jem w szkole”.
  2. Loginy i hasło tymczasowe zostanie wysłany  po dodaniu rodzica do systemu  - (prosimy sprawdzić także skrzynkę SPAM na swojej poczcie elektronicznej i zachować pierwszą wiadomość).
    Loginem do aplikacji nie jest email tylko fraza “rodzic+numer”.
  3. W razie problemów z zalogowaniem się do konta można uzyskać informacje kontaktując się z Intendentem szkoły pod numerem telefonu: 602 768 612
  4. Do wydania zakupionego przez aplikację Jem W szkole posiłku upoważnia brelok z jednostkowym numerem, którym identyfikuje się osobę uprawnioną przy odbiorze posiłku i sprawdza status zakupionych i opłaconych posiłków.
  5. Dzięki operatorowi szybkich płatności tPay zamówienia i opłaty mogą być wykonywane 24 h na dobę 7 dni w tygodni i w czasie rzeczywistym informacje trafiają do Intendenta. Realizacja płatności obciążona jest prowizją 1% od realizowanej płatności np. przy kwocie 100 zł jest to 1 zł prowizji.
  6. Brelok pobiera się jednorazowo u intendenta - innym rozwiązaniem jest rozdanie breloków dzieciom.
  7. Rodzic po otrzymaniu breloka zobowiązany jest wprowadzić jego nr w aplikacji JEM W SZKOLE w zakładce TWOJE DANE zgodnie z przesłaną instrukcją pierwszego logowania .
  8. Brelok użytkowany jest przez cały okres korzystania z posiłków w stołówce szkolnej. Obowiązkiem jego posiadacza jest odpowiednie zabezpieczenie go przed utratą i zniszczeniem. W momencie rezygnacji z obiadów, zakończenia edukacji w SP 3 należy brelok zwrócić .
  9. Utratę lub zniszczenie breloka należy bezzwłocznie zgłosić Intendentowi, aby zapobiec wydania posiłku osobie nieuprawnionej
  10. W przypadku utraty lub zniszczenia breloka, Intendent po zidentyfikowaniu osoby uprawnionej wyda nowy brelok za opłatą  5  zł. W celu dalszego korzystania z wykupionych posiłków należy uiścić opłatę za wydanie nowego breloka.
  11. Zamówień i opłat za posiłki dokonuje się wyłącznie za pomocą aplikacji Jem W Szkole do 27 dnia miesiąca poprzedzającego wydawane posiłki np. do 27 stycznia składamy zamówienia i opłacamy posiłki na luty
    lub rodzic może zamówić posiłki w dowolnym momencie z zachowaniem odpowiedniego wyprzedzenia czasu (3 dni) tak by stołówka szkolna mogła przygotować się na wydanie odpowiedniej ilości posiłków.   Np. rodzic dokonując zamówienia w poniedziałek, może zamówić posiłek najwcześniej na piątek (wtorek, środa i czwartek są dniami wyprzedzenia na podsumowanie, zatowarowanie itp.)

Zamówienia posiłków można składać zgodnie z ustalonym przez szkołę wyprzedzeniem, które w aplikacji wyświetlać się będzie jako szary prostokąt z napisem ‘’Termin”.

  1. Za pomocą aplikacji można dokonać zakupu dowolnej liczby posiłków.
  2. Za pomocą aplikacji Jem W Szkole dokonuje się zamówienia posiłków, opłaca się ich koszt, zgłasza nieobecność dziecka w danym dniu, dodatkowo można zapoznać się z historią wpłat. Adres strony do zalogowania: https://app.jemwszkole.pl/.
  3. W przypadku nieobecności dziecka w szkole w dniu, w którym ma wykupiony posiłek w stołówce szkolnej rodzic ma możliwość zgłosić nieobecność dziecka za pomocą aplikacji Jem W Szkole, najpóźniej do godziny np. 8.30 tego samego dnia.
  4. Aplikacja automatycznie naliczy nadpłatę na koncie dziecka o wartości posiłków w dni z prawidłowo zgłoszoną nieobecnością.
  5. Nadpłata za zgłoszone nieobecności pomniejsza należność za posiłki w kolejnym zamówieniu wykonanym poprzez aplikację Jem W Szkole.
  6. Nieuzasadniona i niezgłoszona nieobecność na posiłku nie stanowi podstawy do zwrotu kosztów za niewykorzystany posiłek.
  7. W przypadku problemów technicznych z obsługą aplikacji „Jem w szkole” należy skontaktować się z pracownikiem szkoły pod numerm 602 768 612
  8. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.11.2022 r.

 

  

 

 

 

 

 

 

KOMUNIKAT
   
  • Uczniowie chętni do korzystania ze stołówki szkolnej zgłaszają się do wychowawcy klasy                                                           
  • Opłaty z wyżywienie należy wpłacać na konto stołówki /do 10-tego dnia, za dany miesiąc/
  • Nazwa odbiorcy: Szkoła Podstawowa nr 3 im. T. Kościuszki 06-300 Przasnysz ul.  Orlika 48 /stołówka/  
        Nr rachunku odbiorcy 58 8924 0007 0005 1653 2000 0002
        Tytułem należy wpisać: opłata za wyżywienie, imię, nazwisko
        oraz klasę ucznia, 
  • W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem 29 752 49 29 (wew. 32)
  • W przypadku planowanej nieobecności w szkole należy zgłosić ten fakt jeden dzień wcześniej
  • W przypadku nieplanowanej nieobecności  w szkole należy zgłosić ten fakt do godz. 8:30 danego dnia u intendenta telefonicznie: 29 752 49 29 (wew. 32)
  • Odpisu  za niewykorzystane posiłki dokonuje się w następnym miesiącu 
  • W przypadku niezgłoszenia nieobecności rodzic musi zapłacić za niewykorzystany posiłek                                                     
  •  
  • Koszt obiadu ucznia wynosi:       
  • 6 zł x ilość dni przypadających w danym miesiąc                                
  •  
  • Koszt obiadu oddziału przedszkolnego wynosi:  
  • śniadanie  3 zł , obiad 6 zł , podwieczorek 3 zł  (x ilość dni przypadających w danym miesiącu)
 

 

 

 

 

 

 

        

NA GÓRĘ